התעמלות במים

התעמלות במים


למה דווקא במים?

פעילות גופנית בכלל הוכיחה את יכולתה לשפר איכות שינה ולהוסיף לנו בריאות, כוח, גמישות ושיפור טווחי תנועה והפעילות במים משפרת אף יותר.

בשל נוכחות לחץ הידרוסטאטי מתמשך על הסרעפת והריאות, ישנו שיפור ניכר בזרימת הדם, בזירוז חילוף החומרים,
במניעת התכווצויות שרירים ובסיוע בנשימות עמוקות יותר ומכאן תחושת הרוגע והשלווה לאחר האימון.
הפעילות במים החמימים מסייעת לשיכוך כאבים, ומכאן שאפשרי להגיע לטווחי תנועה יעילים יותר.

הפעילות שורפת קלוריות – הפעילות במים הוכחה כיעילה ביותר בשריפת קלוריות.
במחקר שנערך נמצא שבשמונה דקות ריצה במים שורפים כ-77.2 אחוזים קלוריות ממחסני השומן,
לעומת שמונה דקות ריצה בחוץ בהן שורפים רק 42.5 אחוזים קלוריות. (וביננו, לכמה מאיתנו יוצא לרוץ בחוץ?)
כמו כן, במים ניתן להעלות את רמת הקושי ולפתח כוח סיבולת מה שהופך את הפעילות במים ליעילה במיוחד בהפחתת משקל עודף.

התעמלות לנשים בהריון – קבוצה נפרדת להריוניות מהשבוע ה – 20!

השיעורים מתקיימים בקבוצות של עד 5 נשים/גברים בקבוצה.

 

לפרטים נוספים - לחצו כאן.